De-a lungul timpul, o multime de studii au fost efectuate, si s-a descoperit ce ii determina pe oameni sa fie interesati si motivati sa cumpere; poate este timpul sa luati aceste rezultate de cercetare si sa le aplicati pe site-ul dvs. de auditor energetic:
- Problema / Nevoie: Oamenii trebuie sa stie ca au o problema inainte de a cumpara o solutie. Ce dureri ii determina pe oameni sa angajeze oameni ca dvs.? Si amintiti-va: unele dureri sunt proxy-uri false, si sunt intr-adevar doar indicii catre nevoi ascunse si mai profunde. Are cineva nevoie de un certificat energetic Alexandria sau vrea sa finalizeze o tranzactie imobiliara?
- Solutie: OK, deci cum arata aceasta durere sau nevoie cand o rasturnati cu susul in jos? Daca sunteti ud si blocat in ploaie, solutia este iesirea din ploaie (invers) si nu o umbrela / bucata de carton / cladire confortabila. Ceea ce conduce la …
- Oferta: Ce puteti oferi care sa-i scoata pe oameni din lumea nevoilor de astazi catre o zi de maine fara nevoi? Aceasta este oferta dvs. fara jargon – de ce angajarea Dvs va rezolva problema cu care se confrunta (cu care le-ati aratat deja ca simpatizati).
- Obiectii: Aici doriti sa raspundeti la intrebari pe care stiti ca si le pun numerosi potentiali clienti. Puteti multumi clientii cu adevarat? Aveti preturi accesibile la certificate energetice? Sunteti un auditor energetic care nu va disparea brusc de pe piata?
- Marturii: Marturii care spun ,,A fost minunat sa lucrez cu X!” sunt aproape inutile, dar marturiile care vorbesc despre modul in care clientul a beneficiat in mod pozitiv de expertiza Dvs sunt de aur. Lumea stie acum ca va puteti raporta la problemele lor, ca stiti cum vor sa arate maine, ca sunteti persoana potrivita pentru ei, si ca aveti o experienta in a ajuta alte persoane, explica platforma Monicaridzi.ro.
- Apelul la actiune: Acesta este momentul dvs., convingerea este facuta si acum este timpul sa faceti pe cineva sa actioneze. Acest lucru ar putea insemna un formular pentru a obtine o adresa de e-mail in schimbul unui raport gratuit, sau poate fi doar un numar de telefon sau un formular de contact (acestea sunt, evident, o necesitate).
Lucruri pe care le puteti incerca acum
- Includeti linkuri catre site-ul dvs. web pentru toate proiectele clientilor dvs.? Daca da, actualizati aceste linkuri pentru a indica pagini de destinatie specializate pentru fiecare dintre certificatele energetice incheiate.
- Numarati fiecare data cand ati scris ,,noi” sau ,,eu”. Cum puteti rescrie textul pentru a va concentra asupra potentialului dvs. client si a nevoilor acestuia – in locul dvs.?
Pagina dvs. de servicii vorbeste in termeni tehnici? Renuntati la ele si explicati avantajele. - Marturiile dvs. sunt fade? Puneti-i pe clientii dvs. anteriori sa scrie cateva propozitii despre cum le-ati facut viata mai buna, si nu doar despre faptul ca s-au distrat lucrand cu dvs. (credeti-ne: exista locuri mai bune unde sa cheltuiti bani pentru a va distra decat cand angajati auditori energetici).
- Simpatizati cu problemele cu care se confrunta clientii dvs.? Pictati o imagine a vietii fara ele? Daca nu, corectati acest lucru gresit.
Aveti un indemn clar la actiune care ofera o recompensa? Este imediat evident cum cineva poate intra in contact cu dvs.? E nevoie de derualre pana la subsol, sau o multime de clicuri pana la datele de contact? Atunci e cazul sa faceti viata vizitatorilor care doresc un certificat energetic mult mai usoara.